
Thuisapotheek & Dynahealth
In samenwerking met Thuisapotheek zorgt Dynahealth voor een betrouwbare en efficiënte levering van medicatie en medische hulpmiddelen aan huis. Waar Thuisapotheek zich richt op het zorgvuldig bereiden en controleren van medicijnen, zorgt Dynahealth voor de professionele, snelle en gekoelde levering – vaak binnen 24 uur, zeven dagen per week.
Deze samenwerking combineert farmaceutische expertise met gespecialiseerde zorglogistiek. Het resultaat? Optimale zorg aan huis, met aandacht voor de patiënt én ontlasting van zorgverleners.
Samen zorgen we ervoor dat patiënten thuis krijgen wat ze nodig hebben – veilig, tijdig en persoonlijk.

Zo werkt het
- Je bestelt je medicatie op recept via je (huis)arts, per e-mail of in de Thuisapotheek-app.
- Je ontvangt daarna een e-mail van onze bezorgpartner Dynahealth, waarmee je eenvoudig zelf een bezorgmoment kunt inplannen.
- Met jouw track & trace-code via Mydynahealth kun je de status en locatie van je pakket volgen.
- Ongeveer 30 minuten van tevoren ontvang je een sms met het verwachte bezorgmoment
Veelgestelde vragen
Bekijk hieronder onze veelgestelde vragen en antwoorden. Kom je er niet uit? Neem gerust contact op via telefoon, e-mail of chat. We helpen je graag verder!
Hoe kan ik mijn bezorgafspraak inplannen?
Zodra je pakket is aangemeld bij DynaHealth, ontvang je een e-mail met een link naar de online omgeving van DynaHealth. Met je track & trace-nummer en postcode kun je daar eenvoudig zelf een bezorgafspraak inplannen.
Heb je geen e-mail ontvangen met je track & trace gegevens? Neem dan contact op met onze klantenservice.
WhatsApp: Klik hier om ons via WhatsApp te bereiken
Bellen: 085 732 57 40
Mailen: klanten@thuisapotheek.nl
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?
Heb je geen e-mail ontvangen met je track & trace gegevens? Neem dan contact op met onze klantenservice.
WhatsApp: Klik hier om ons via WhatsApp te bereiken
Bellen: 085 732 57 40
Mailen: klanten@thuisapotheek.nl
Hoe kan ik mijn afspraak wijzigen?
Met behulp van je track & trace nummer (dat je per e‑mail ontvangt) en je postcode kun je je bezorgafspraak wijzigen. Dat kan tot 23.00 uur op de dag vóór de bezorging. Op de dag van de bezorging kun je je bezorgafspraak helaas niet meer wijzigen.
Ik kan alleen een tijdvenster van 08:00 uur - 22:00 uur selecteren, moet ik nu de hele dag thuisblijven?
Nee, dat is niet nodig. Op de dag van bezorging ontvang je vroeg in de ochtend een e-mail met een indicatief tijdvenster van 2 of 3 uur. Bovedien kan je de bezorger op de dag van bezorging real-time volgen via Mydynahealth. In de meeste gevallen ontvang je binnen 30-60 minuten voor bezorging een SMS met de verwachte aankomsttijd van de bezorger en wordt je 10-15 min van te voren gebeld.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Mocht je niet thuis zijn op het moment dat de bezorger arriveert, zal hij je pakketje weer retour meenemen en kan je via de e-mail een tweede bezorgmoment inplannen. Let op: de bezorger heeft een bezorgpoging van één keer, daarna komt het pakketje retour naar ons, hiervoor rekenen wij extra bezorgkosten. Neem in dit geval dan even contact op met onze klantenservice.
WhatsApp: Klik hier om ons via WhatsApp te bereiken
Bellen: 085 732 57 40
Mailen: klanten@thuisapotheek.nl
Leveren jullie het pakket bij de buren als ik niet thuis ben?
Nee, wij leveren niet bij de buren wanneer je niet thuis bent. Wil je het pakket toch bij de buren laten afleveren? Dan adviseren wij om vooraf een ander afleveradres op te geven. Houd er rekening mee dat dit op eigen verantwoordelijkheid gebeurt en dat Thuisapotheek niet aansprakelijk is voor eventuele problemen bij levering op het alternatieve adres.
Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen nadat mijn recept is verwerkt?
Nee, het is niet mogelijk om het afleveradres te wijzigen nadat de bestelling is aangemaakt. Heb je een afwijkend verzendadres? Geef dit dan tijdig door aan onze klantenservice bij het aanleveren van jouw recept, zodat we dit direct correct kunnen verwerken.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, het is niet mogelijk om een bestelling te annuleren. Dit komt omdat het om medicatie gaat, waarvoor andere wettelijke richtlijnen gelden. Zodra de bestelling is aangemaakt, wordt deze direct in behandeling genomen.
Kan mijn bestelling voor de deur worden achtergelaten of bij de buren worden bezorgd?
Nee, het is helaas niet mogelijk om je bestelling voor de deur achter te laten of bij de buren te laten bezorgen. Omdat het om (gekoelde) medicatie gaat, moet deze in ontvangst genomen worden.
Mijn bestelling heeft de status geannuleerd?
Doordat de bestelling is geannuleerd kunnen wij deze helaas niet meer bezorgen. Wij adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice.
WhatsApp: Klik hier om ons via WhatsApp te bereiken
Bellen: 085 732 57 40
Mailen: klanten@thuisapotheek.nl
Wat betekent de status sorteerfout?
Een sorteerfout betekent dat je bestelling op het moment dat de bezorger wilde vertrekken niet aanwezig was op het juiste sorteercentrum van DynaHealth. We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel als mogelijk op de juiste locatie te krijgen. en adviseren om je track & trace nummer in de gaten te houden.
Wat betekent status manco?
In dit geval heeft DynaHealth je bestelling nog niet ontvangen. Als je bestelling de status manco heeft, vragen we je om de actuele status goed in de gaten te houden. Zodra de manco is opgelost, kun je via de e-mail van jouw bezorgstatus of via Mydynahealth een nieuwe bezorgafspraak inplannen.