Gratis thuisbezorging van je medicatie
Bestel eenvoudig je medicatie via Thuisapotheek en ontvang deze gratis thuis. Er zijn geen bezorgkosten. Ontvang je recept op werkdagen voor 13.00 uur? Dan wordt je medicatie dezelfde dag verzonden. In de toekomst streven we naar nog snellere bezorging. We werken samen met PostNL en Dyna Health om jouw medicijnen snel door heel Nederland te leveren.

Levertijd van jouw bestelling
- Bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 13:00 uur worden dezelfde dag nog verzonden.
- Bestellingen na 13:00 uur worden de volgende werkdag verzonden.
- Bestel je op vrijdag na 13:00 uur, of in het weekend (zaterdag of zondag)? Dan verzenden we je medicatie uiterlijk op maandag.
De levertijd is 1–2 werkdagen. Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra je bestelling is verzonden, inclusief een track & trace-nummer waarmee je de levering kunt volgen.
Leveringen worden meestal binnen 2 werkdagen bezorgd. Heb je je bestelling na 2 dagen nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bezorging via PostNL
De meeste medicijnen bezorgen we via PostNL, onze grootste bezorgpartner. In veel gevallen wordt je medicatie geleverd als brievenbuspakket – wel zo makkelijk. Voor medicijnen die gekoeld moeten blijven, gebruiken we actieve koeling om de kwaliteit te garanderen.
Via jouw bezorgvoorkeuren in de Thuisapotheek-app geef je aan of je jouw medicijnen in de brievenbus wilt ontvangen. Op dat e-mailadres ontvang je updates over de bezorging van je medicatie. PostNL laat je weten op welke dag en welk tijdstip je levering plaatsvindt.
Let op: Zorg dat wij het juiste e-mailadres van je hebben

Koeltransport via Dyna Health
Gekoelde medicijnen, zoals insuline, worden thuisbezorgd via een koeriersdienst die gespecialiseerd is in koeltransport. Tot het moment van verzending blijven ze bij ons in de koeling, zodat je verzekerd bent van een veilige en juiste levering.
Zo werkt het als je gekoelde medicatie bestelt bij Thuisapotheek:
Je bestelt je medicatie via je (huis)arts, per e-mail of in de Thuisapotheek-app. Zodra we je recept hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging en gaan we direct aan de slag. Onze bezorgpartner Dyna Health stuurt je vervolgens een uitnodiging om zelf een bezorgmoment te kiezen.
Plan je vóór 13:00 uur een afspraak in? Dan kunnen we de medicatie vaak de volgende dag al bezorgen.

Beschadigd medicatie of onjuist medicatie ontvangen?
Wat vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan met jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We controleren alle bestellingen zorgvuldig vóór verzending om dit te voorkomen.
Is je medicatie toch beschadigd geleverd? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst door een e-mail te sturen naar klanten@thuisapotheek.nl.
Let op: Meldingen die later dan 7 dagen na levering worden gedaan, kunnen we helaas niet meer in behandeling nemen.