Gratis thuisbezorging van je medicatie
Bestel eenvoudig je medicatie via Thuisapotheek en ontvang deze gratis thuis. Er zijn geen bezorgkosten. Ontvang je recept op werkdagen voor 16.00 uur? Dan wordt je medicatie dezelfde dag verzonden. In de toekomst streven we naar nog snellere bezorging. We werken samen met PostNL en Dyna logic om jouw medicijnen snel door heel Nederland te leveren.

Bezorging via PostNL
De meeste medicijnen bezorgen we via PostNL, onze grootste bezorgpartner. In veel gevallen wordt je medicatie geleverd als brievenbuspakket – wel zo makkelijk. Voor medicijnen die gekoeld moeten blijven, gebruiken we actieve koeling om de kwaliteit te garanderen.
Via jouw bezorgvoorkeuren in de Thuisapotheek-app geef je aan of je jouw medicijnen in de brievenbus wilt ontvangen.
Let op: Zorg dat wij je juiste e-mailadres hebben.
Op dat e-mailadres ontvang je updates over de bezorging van je medicatie. PostNL of Dyna Logic laat je weten op welke dag en welk tijdstip je levering plaatsvindt.
Je kunt je e-mailadres eenvoudig controleren of aanpassen in de Thuisapotheek-app.

Levertijd van jouw bestelling
- Bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 16:00 uur worden dezelfde dag nog verzonden.
- Bestellingen na 16:00 uur worden de volgende werkdag verzonden.
- Bestel je op vrijdag na 16:00 uur, of in het weekend (zaterdag of zondag)? Dan verzenden we je medicatie uiterlijk op maandag.
De levertijd is 1–2 werkdagen. Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra je bestelling is verzonden, inclusief een track & trace-nummer waarmee je de levering kunt volgen.
Leveringen worden meestal binnen 2 werkdagen bezorgd. Heb je je bestelling na 2 dagen nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Koeltransport via Dyna Logic
Gekoelde medicijnen, zoals insuline, worden thuisbezorgd via een koeriersdienst die gespecialiseerd is in koeltransport. Tot het moment van verzending blijven ze bij ons in de koeling, zodat je verzekerd bent van een veilige en juiste levering.
Zo werkt het als je gekoelde medicatie bestelt bij Thuisapotheek:
- Je bestelt je medicatie via je (huis)arts, per e-mail of in de Thuisapotheek-app.
- Zodra we je recept hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging en gaan we direct aan de slag.
- Onze bezorgpartner Dyna Logic stuurt je vervolgens een uitnodiging om zelf een bezorgmoment te kiezen.
- Plan je vóór 16:00 uur een afspraak in? Dan kunnen we de medicatie vaak de volgende dag al bezorgen.
Volg je pakket
Houd je pakket in de gaten. Volg de status van je pakket eenvoudig via de PostNL-app. Je kunt hier ook het bezorgmoment of afleveradres aanpassen. Liever afhalen? Kies dan voor levering bij een PostNL-punt. Heb je gekoelde of spoedmedicatie besteld? Dan wordt je pakket bezorgd via Dyna Logic

Beschadigd of onjuist artikel ontvangen?
Wat vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan met jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We controleren alle bestellingen zorgvuldig vóór verzending om dit te voorkomen.
Is je medicatie toch beschadigd geleverd? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten – uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst – door een e-mail te sturen naar klanten@thuisapotheek.nl.
Let op: Meldingen die later dan 7 dagen na levering worden gedaan, kunnen we helaas niet meer in behandeling nemen.